Ingyenes szállítás 30 000 Ft felett

BLOG

10 hasznos étkezési tipp

Turbó Diéta

A cikk szerzõje:

Turbó Diéta

 

Összeszedtünk Neked néhány hasznos, könnyen betartható és bármely napszakban bevethető tippet arra vonatkozóan, hogy hogyan teheted még hatékonyabbá a diétádat.

Függetlenül attól, hogy már diétázol, vagy még csak fontolgatod, hogy belevágj, néhány dolgot érdemes szem előtt tartanod a siker érdekében.

1. Rendszeres táplálkozás

Alakíts ki optimális, kiegyensúlyozott és rendszeres táplálkozási szokásokat, ahol a mennyiség és a minőség egyaránt fontos szempont. Ez az eredményes súlycsökkenés két legfontosabb eleme, nem pedig a koplalás és a sok sport kombinációja, mint ahogy nagyon sokan hiszik.

2. Figyelj az időpontokra

Próbálj meg minden nap azonos időpontokban étkezni. Lefekvés előtt két órával már csak cukormentes folyadékot fogyassz!

3. Vásárolj okosan!

Vásárlás előtt olvasd el a csomagoláson található energiaértéket és tápanyag-összetételt, hogy ne vásárolj hizlaló ételeket.

4. Figyelj a mennyiségre

A koplalás nem vezet eredményre, sőt, ártasz vele az egészségednek, ezért ezt érdemes kerülni. Viszont ne is edd magad dugig, mert az csökkenti a diéta hatékonyságát. Ha unod a vizet, napi egy pohár, hozzáadott cukrot nem tartalmazó gyümölcs- vagy zöldséglevet fogyaszthatsz. Ihatsz citromos vizet és nem vízhajtó hatású teát is.

5. Így kávézz nyugodt szívvel

A főzött kávé megengedett a diéta alatt, azonban édesítőszerrel és kevés tejjel javasoljuk a fogyasztását. A kávé vízhajtó hatása miatt érdemes egy nagy pohár vizet inni a kávé után. Próbáld mérsékelni a kávéfogyasztást maximum napi 2 kávéra!

6. Csínján a gyümölccsel

A diéta alatt csökkentsd le a gyümölcsfogyasztásod, amennyire csak lehet, mert a legtöbbnek magas a cukortartalma. Ha fogyasztod, számold bele a napi megengedett kalóriabevitelbe, és lehetőség szerint a nap első felében fogyaszd. Válaszd az alacsony cukortartalmú gyümölcsöket:

Diétában kis mennyiségben, alkalmanként megengedett gyümölcsök:

Turbó Diéta

Diétában nem ajánlott gyümölcsök:

Turbó Diéta

7. Cukor helyett

Ha diétázol, akkor szigorúan kerüld a cukrokat és soha ne tegyél kivételt. Kíváncsi vagy, miért? Mutatjuk: 1 teáskanál fehér-, barna-, és nádcukor kalóriatartalma 30 kcal, de a nyírfacukor és a xilovit is 17 kalóriát tartalmaz teáskanalanként.

Tuti választás a Canderel, a Süssina és az Aro édesítőszerek, ezek teáskanalanként 0,05 kalóriát tartalmaznak.

8. Kerüld az alkoholt

Az alkoholok többsége magas kalóriatartalmú, ezért a diéta alatt mellőzd a fogyasztásukat. Ha az alkalom mégis megköveteli, akkor 1 dl száraz pezsgőt vagy bort igyál, mert ezek kalóriatartalma 65-80 kcal között mozog, ellentétben például az 1 dl édes fehérborral, ami 100 kalóriát tartalmaz vagy a korsó sörrel, ami 240 kalóriát.
A 30 napos Turbó Diéta program részletes kalóriatáblázatot is tartalmaz az alkoholtípusokról, amit bármikor, bármilyen alkalommal használhatsz ellenőrzésre.

9. Ha nasira vágysz

Előfordulhat, hogy a diéta alatt nasit kívánsz, de azt tanácsoljuk, hogy ne az eddig megszokott, egészségtelen falatokhoz nyúlj. A nassolási vágyat a zöldségfalatok is csillapítani tudják, ami talán most nem hangzik túl jól, de hidd el, megéri odafigyelni erre.

10. Turbó Diéta a gyors siker receptje

Ha nem szeretnél csak turmixokkal táplálkozni, akkor a 30 napos Turbó Diéta az ideális megoldás számodra, mert ebben a programban szilárd ételek és turmixok kombinációjával érhetsz el gyors és látványos eredményt.
Súlyfeleslegtől függetlenül belevághatsz, és szünet nélkül ismételheted a kívánt cél eléréséig. Nem kell számolnod a kalóriákat és fogyókúrás menüsorokat sem kell kitalálnod, mert egy táblázatos mintaétrend füzetet küldünk Neked a teljes 30 napra, amihez a recepteket is mind mellékeljük.

30 napos ALAP diéta
30 napos ALAP diéta

Ezt a fogyókúra programot kisebb és nagyobb súlyfeleslegnél egyaránt ajánljuk, szünet nélkül ismételhető, hatékony diétaprogram. Könnyedén, éhezés és szenvedés nélkül fogyhatsz!

„Sosem voltam egy karcsú alkat, de a terhességek, a külföldi utazásokkal járó munka és a rendszertelen életmód olyannyira megtették a magukét, hogy több mint 20 kilogrammnyi túlsúlyt cipeltem már magamon. Itt volt az ideje, hogy változtassak, és férjem, gyermekeim büszkék lehessenek rám, és a kirándulások, túrák során is lépést tarthassak velük. Mivel az első terhességem után számos, csak ideiglenes eredményeket hozó fogyókúrát követően a Turbó Diéta segített visszanyerni az alakomat, most sem kísérleteztem mással. 4 hónap alatt 21 kilogrammot fogytam. Normál lett a testalkatom, könnyen mozgok, bármilyen ruhát felvehetek, könnyen mozgok és büszke rám a családom!” Móni

Turbó Diéta

BLOG Így kerüld el a stresszevést a home office alatt Így kerüld el a stresszevést a home office alatt Így kerüld el a stresszevést a home office alatt

Az elmúlt hetek történései alaposan átrendezték az életünket. Attól függetlenül, hogy a pihenésé vagy a munkáé a főszerep most az életedben, a huzamosabb idejű otthontartózkodás alatt olyan viselkedési formákat figyelhetsz meg magadon, amelyek eddig akár teljesen ismeretlenek voltak számodra. Ilyen a stresszevés is.

#táplálkozás #életmód
Receptek Mentás ribizlileves Mentás ribizlileves Mentás ribizlileves

Könnyű, nyári, hűs frissítő, üde ízével igazán feldobja a diétát.

#diétás ebéd #gluténmentes receptek #diabetikus ételek #diétás levesek

Fogyókúra kalkulátor: Találd meg a hozzád illő diétát!

Találd meg a megfelelõ Turbó Diéta csomagot!

Nemed:

kg

cm