Tudomány

14 napos KIHÍVÁS diéta

Turbó Diéta

A cikk szerzője:

Turbó Diéta

 

Pofonegyszerű diéta, ami mellé még főznöd sem kell. Ha nem szereted bonyolítani az életed, vagy egy közelgő eseményre készülsz, próbáld ki! Csak 10 kg súlyfelesleg felett!*

Eldöntötted, hogy lefogysz, és  nem is halogatnád tovább? Ha 10 kiló feletti többlet* gyűlt már össze, és beválallsz egy intenzív kezdést, amikor két hétig csak turmix-étkezéseid lesznek, akkor  a Kihívás diétát neked találtuk ki. A Kihívás diéta szigorú, de könnyebben meg lehet csinálni, mint gondolnád, és látványos eredményt érhetsz el vele! 

Mi történik a kúra ideje alatt?

A rendszeres, kiegyensúlyozott étkezéseknek hála már a diéta kezdő napjaiban optimalizálódik a vércukorszinted, így nem lesznek falási rohamaid. A 14 nap elteltével egészen megváltozik az anyagcseréd, felvesz egy ideális ritmust. A szervezeted feltöltődik vitaminokkal, de a legjobb, hogy mindeközben folyamatos zsírbontó állapotban van. Mindez ráadásul úgy, hogy a Turbó Diétában® lévő 3 különböző forrásból származó fehérje megvédi az izmaidat. Diétánk legfontosabb tulajdonsága, hogy a fogyás elsősorban zsírból – nem vízből és nem izomból – történik, pont onnan, ahonnan kell!

A 14 napos diéta menete:

1. naptól a 14. napig

A reggelit, ebédet, uzsonnát (17 óra körül), vacsorát (szükség szerint a tízórait (11 óra körül) is) helyettesítsd 1 adag Turbó Diéta® turmixszal. Az, hogy napi hány étkezésre lesz szükséged, a testmagasságodtól függ:

Helyes adagolás

  • Tejjel készítve: 4 mérőkanál (35 g) turmixpor 300 ml 1,5% zsírszázalékos tejben elkeverve.  

  • 1 zsír% alatti növényi tejjel készítve: 5 mérőkanál (kb. 43g) / adag. Ezzel a kieső fehérjetartalmat pótolod, nem viszel be plusz kalóriát.

  • Egy doboz turmixporból tejjel 15, növényi tejjel 12 adag készíthető.

  • A mérőkanalat minden doboz tartalmazza.

A diéta kiegészítésként ajánljuk zöldségleves fogyasztását: ez segít a szervezet sav-bázis egyensúlyát megtartani, sós ízével pedig remekül kiegészíti a turmixok édes ízét. A leves levéből napi 0,5 liter fogyasztását ajánljuk. Ne feledd, hogy a zöldségleves is beleszámít a napi folyadékmennyiségbe! 

Zöldségleves

Hozzávalók: 
kb. 40-50 dkg zöldség szabadon választhatóan, olívaolaj, 2 l víz, fűszerek ízlés szerint
Elkészítés:
A zöldségeket megmossuk, felaprítjuk, kevés olívaolajon ízlés szerinti fűszerezéssel, kevés sóval átpároljuk, majd felöntjük 2 liter vízzel, és készre főzzük. Nagyjából 25 perc alatt lesz kész. A megfőtt zöldségeket a család többi tagjának tálalhatod, vagy egyszerűen csak fagyaszd le. Óvatosan a sóval! Inkább használj kevesebbet, mint amennyi szoktál.

Hogyan zárd le a diétát?

A diéta utolsó napján keverj el vízzel, 1 púpozott evőkanálnyi durvára őrölt lenmagot. Hagyd állni hat órát, és közvetlenül lefekvés előtt idd meg! Az őrölt, beáztatott lenmag helyett megehetsz 8-10 szem aszalt szilvát is.

A diéta befejezését követő első napon mérsékelten egyél! Reggelire könnyű tejterméket, gyümölcsöt, ebédre egy pohár zöldséglevet vagy sűrűbb zöldségpépet, délután egy sovány tejből készült joghurtot, este ismét zöldségpürét. Az első ilyen átmeneti nap után ismét visszatérhetsz a normál, szilárd táplálék fogyasztásához.

Továbbra is figyelj oda az étkezésedre, hogy az optimális ritmusú anyagcseréd továbbra is fennmaradjon. A diéta után elképzelhető, hogy minimális súlygyarapodás jelentkezik, mivel belek újra „megtöltődnek” szilárd táplálékkal.

Mozgás és a diéta 

A Turbó Diéta mozgás, intenzív sport nélkül is jól működik, hiszen a testsúlyodat 80%-ban a táplálkozásod határozza meg. Mindemellett természetesen a  sport jó és egészséges dolog, így ha eddig is mozogtál, akkor ezután is folytathatod a sportolást, ez esetben viszont az adagolás módosítására lesz szükség. Azon a napon, amikor intenzíven sportolsz (min. 45-60 percet), akkor az edzés előtt és után igyál meg fél-fél adag vízzel készített Turbó Diéta® turmixot. Ha ennél is intenzívebben sportolsz,  kérj személyre szabott tanácsot.

Ha azonban eddig nem mozogtál, akkor ne a diétával egy időben kezdj intenzív testmozgásba. Ha szeretnél ezen a téren is fejlődni, kezdd apró lépésekkel, pl. szállj le korábban a buszról, és tempós sétával folytasd az utad, vagy válaszd a lépcsőt lift helyett, stb.

Folyadékfogyasztás és étkezés

A megfelelő folyadékfogyasztás nagyon fontos a diéta alatt. A turmixon felül napi 0,5-1 liter zöldségleves levét ajánljuk egész napra elosztva. A napi összes folyadékbevitel turmixokkal együtt kb. 3 litert érje el.

Fontos! A méreganyagok intenzív felszabadulása miatt napi 2 kapszula Turbó Diéta® Antioxidáns szedése javasolt. Ha nem akarod megfőzni a zöldséglevest, helyettesítheted Turbó Diéta® Sav-Bázis Egyensúly tablettával.

A rost a bélrendszer kéményseprője, segít eltávolítani a lerakódásokat és hozzásegít az optimális emésztéshez, ezért előnyös lehet a diétát kiegészíteni útifű maghéj fogyasztással. Naponta 1 evőkanálnyi maghéjat kell elkeverni 2 dl vízben és meginni. Nincs kellemetlen íze, viszont nagyon jót tesz az emésztésnek.

Tanácsadás

A diéta előtt, alatt és utána is kérheted Tanácsadóink segítségét is! Az eredmény egyénenként változó, de minden támogatást magadunk, hogy kihozzuk a diétádból a maximumot! Ha a webshopunkon keresztül rendelsz, lehetőséged lesz feliratkozni az ingyenes online tanácsadásunkra, melyben hasznos tanácsokkal látunk el, biztosítjuk a mindennapi motivációt és a diétát követő időszakban mintaétrenddel támogatunk az elért eredmény megtartásában! Élj ezzel a lehetőséggel!

További hasznos tudnivalók

  • A diéta nem bonyolult, de a Gyakori kérdések elolvasását mindenképp javasoljuk Neked, mert hasznos válaszokat találsz benne.
  • A diéta alatt teljesen normális közérzetet kell tapasztalnod. A székrekedés, hasmenés, éhségérzet, fáradtság, gyengeség nem része ennek a diétának! Ha ilyet tapasztalsz, először olvasd el a Gyakori kérdéseket-et, vagy kérdezd tanácsadóinkat, készséggel segítenek Neked!
  • Vezess fogyinaplót - a sikerélmény kitartásra ösztönöz, megerősít, ha nehezebb napok jönnek! Iktass be a napi programodba 30-60 perc könnyed testmozgást, pl. intenzív sétát.
  • FONTOS! Ha fogyni szeretnél, a koplalás nem jó ötlet! Ha örökösen éhségérzeted van, tartósan éhezel, szervezeted működése átalakul a kevesebb tápanyag-bevitel hatására, és a végén fogysz ugyan, de teljesen legyengülsz, és lelassul az anyagcseréd. Ha pedig megint elkezdesz enni, bekövetkezik a jojó-hatás, aminek következtében még több súlyt szedhetsz vissza magadra, mint amennyiről indultál. Ezt mindenképp el kell kerülnöd!

Ha kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!

*10 kg feletti súlyfelesleg esetén ajánljuk (de ez nem egyenlő a fogyás várható mértékével). 10 kg alatti súlyfelesleg esetén válaszd a 30 napos programot. Ha nem vagy biztos benne melyik programot válaszd, kérd a chat ablakban tanácsadóink segítségét. Fontos! Ezt a programot hormonális problémák esetén (IR, pajzsmirigy alul/túlműködés, cukorbetegség, depresszió) esetén nem ajánljuk. 

30 napos ALAP diéta
30 napos ALAP diéta

Ezt a programot kisebb és nagyobb súlyfelesnél egyaránt ajánljuk, szünet nélkül ismételhető, hatékony diétaprogram. Könnyedén, éhezés és szenvedés nélkül fogyhatsz!

BLOG BLOG Újévi fogyókúrák alapszabályai - 1.rész Újévi fogyókúrák alapszabályai - 1.rész

Sok ember van, aki elhatározza az év első napjaiban, hogy idén végre rendet tesz az életében, nem halogatja tovább a súlyproblémája megoldását. Ha Te is közéjük tartozol, most segítünk, hogy eredményesebb legyél!

#táplálkozás #életmód
Receptek Receptek Mentás ribizlileves Mentás ribizlileves

Könnyű, nyári, hűs frissítő, üde ízével igazán feldobja a diétát.

#ebéd #gluténmentes #cukorbetegeknek is #leves

Diétaválasztó

Találd meg a megfelelő Turbó Diéta csomagot!

Nemed:

kg

cm