Tudomány

21 napos Karantén Diéta 

Turbó Diéta

A cikk szerzõje:

Turbó Diéta

 

Felkúsztak a kilók az otthon töltött hetek alatt? Ne aggódj, pár hét alatt könnyen megszabadulhatsz az extra kilóktól! A karantén diéta könnyen betartható, nem igényel komoly életmódváltást, a plusz kilók mégis napról napra fogynak.

Turbó DiétaAz elmúlt időszak karanténban töltött, mozgásszegény napjai sokunk alakján nyomot hagytak. A lényegesen kevésbé aktív mindennapok, a kevesebb mozgás már önmagában is eredményezhetnek plusz kilókat, mindez ráadásul sokszor plusz elcsipegetett kalóriákkal is párosult. A #maradjotthon időszakában népszerű elfoglaltság lett a főzés, mindenki házi kenyeret sütött és ezeket bizony meg is ettük. 

Turbó DiétaA házi koszt természetesen jó dolog, ám a mértéktartás ilyenkor is fontos lenne. Ha te is azok közé tartozol, akikre idén felszaladt pár kiló (vagy tartasz tőle, hogy az elkövetkező időszakban fel fog), akkor próbáld ki a karanténkilókra kialakított Karantén Diétánkat! Ezzel 3 hét alatt leadhatod a hirtelen felszedett kilókat.

 

 

A Karantén diéta menete

A program során egy igen egyszerű rendszert kell követned, aminek során 3, 4 vagy 5 étkezés kialakítását javasoljuk, testmagasságtól függően, az alábbiak szerint:

Turbó Diéta

A leírásban az egyszerűség kedvéért 4 étkezés szerepel, de ez ne tévesszen meg, a magasságodnak megfelelő számú étkezést alakíts ki magadnak a diéta alatt.

1. szakasz (1. nap)

Turbó DiétaA Karantén Diéta első napján lelkileg és fizikailag is ráhangolódunk a diétára. Bár szigorúnak tűnik, hidd el, jól fog esni a szervezetednek ez a megkönnyebbülés.
HOGYAN csináld? Minden étkezést helyettesíts 1 adag Turbó Diéta® turmixitallal.

2. szakasz (2-21. nap)

Turbó DiétaA második naptól kezdve igazán könnyű dolgod lesz. Ebben a szakaszban napról napra olvadnak le a zsírpárnák, a szervezeted feltöltődik vitaminokkal, és a legjobb, hogy mindeközben folyamatos zsírbontó állapotban lesz. 
HOGYAN csináld? A reggelit, uzsonnát, vacsorát helyettesítsd 1 adag Turbó Diéta® turmixitallal. Ebédre 600 kcal értékű fehérjében gazdag, szénhidrátszegény ételt fogyassz.
Ez a 20 nap könnyen betartható, hiszen nem kell teljesen lemondanod a klasszikus étkezésről, a plusz kilók mégis napról napra fogynak.

Ajánlatunk