Tudomány

40 kg plusz DUCI diéta

Turbó Diéta

A cikk szerzője:

Turbó Diéta

 

Sokkal nagyobb a súlyod, mint régebben volt? Úgy érzed, teher a nagy súly, fáradékony vagy, sőt, már egészségügyi problémáid is adódtak? Esetleg már régebb óta erősen túlsúlyos vagy, de eddig semmi nem segített?

Turbó DiétaNem vagy egyedül, sokan küzdenek hasonló problémával!
A kényelemnél és annál, hogy csinosan nézzél ki – amik persze szintén fontosak ahhoz, hogy jól érezd magad a bőrödben, sokkal fontosabb az, hogy egészséges legyél!

Érdekel a Duci Diéta? Ezt kell tudnod, mielőtt belevágsz:

Turbó DiétaA 40 kg PLUS Program a 30 napos Program nagyobb túlsúllyal rendelkezők számára átdolgozott verziója. Erre azért van szükség, mert a nagyobb túlsúly nagyobb eltéréseket okoz a testösszetételben, más a megszokott étel mennyisége, és a szervezet tápanyagigénye is, amihez a diéta alatt igazodni kell. Nagyobb túlsúly esetén hosszú távban kell gondolkoznod, hiszen a kilók se pár hét alatt szaladtak fel.

A diéta során meghatározott rendszert kell követned, a Turbó Diéta® turmixpor adagolását pontosan be kell tartanod, törekedj a napi 4 étkezés (reggeli, ebéd, uzsonna, vacsora) betartására.

Ennél a diétánálintenzív és kevésbé intenzív szakaszok váltják egymást: ezzel az ütemezéssel olyan segítséget kapsz a súlycsökkentéshez, ami nem megterhelő a szervezetednek, mégis látványos eredményt nyújt rövid időn belül.

Láthatod, hogy rendszeresen fogsz étkezni, és a turmixital tápanyag-összetételénél fogva ételnek számít(!), így éhezés és szenvedés nélkül fogyókúrázhatsz, és mindemellett még az elhízás okozta egészségügyi kockázat is csökkenthető!

 

A Duci diéta menete

1. A ráhangolódás szakasza (1-2-3.nap)

HTurbó Diétaa eddig nem tudtál odafigyelni, hogy rendszert vigyél az étkezéseidbe, most itt az idő, hogy ezt megalapozd! Több kisebb étkezésre rendezkedj be, mert ha ezt megszokod, sokkal könnyebben megy majd a fogyókúra is!

HOGYAN? Az uzsonnát, vacsorát helyettesítsd 1-1 adag Turbó Diéta® turmixitallal.*  
Napi kalóriabeviteled (reggeli, ebéd) ezen felül kb. 1200 kcal értékű, fehérjében gazdag és szénhidrátszegény étel legyen.*

2. szakasz (4-10.nap)

Itt az idő, hogy megszabadulj a méreganyagoktól, és beinduljanak a zsírégető folyamatok! Bár szigorúnak