Tudomány

90 napos Életmódváltó diéta

Turbó Diéta

A cikk szerzője:

Turbó Diéta

 

Ha hosszú távban gondolkozol, és szeretnél tudatosabban, energikusabban, és fittebben élni.


Ez a tökéletes program számodra,

- ha elhatároztad, hogy nyárra bomba formába hozod magad! 90 nap elég idő ahhoz, hogy látványos változást érj el, de nem elég idő ahhoz, hogy késlekedj!

- ha életmódot szeretnél váltani: 90 nap elég idő arra, hogy változtass berögzött (étkezési) szokásaidon, és újakat alakíts ki és azokat rögzíts is. Ha hosszú távban gondolkozol, és szeretnél tudatosabban, energikusabban, és fittebben élni, vedd igénybe személyre szabott tanácsadásunkat is! Ennek keretében mélyebben elemezzük a táplálkozási szokásaidat, feltérképezzük és definiáljuk az elhízáshoz vezető étkezési szokásaidat, segítünk egy egészségesebb étkezési rend és életmód kialakításában. Erről itt tudhatsz meg többet.

- Ha 40 kg vagy annál több súlyfelesleged van, akkor válaszd a 40 kg PLUSZ Duci diétát!

De kezdjük az elején!

A bikinibiztos alakot három 30 napos diéta segítségével érhetjük el!

A diéta alatt az egészséges súlycsökkentés érdekében meghatározott rendszert kell követned, a Turbó Diéta® turmixpor adagolását pontosan be kell tartanod (erről lentebb írunk)! Rendszeresen fogsz étkezni - a turmixital tápanyag összetételénél fogva ételnek számít(!) - így nem fogsz éhezni!

A 90 napos diéta menete

A program során 3, 4 vagy 5 étkezés kialakítását javasoljuk, testmagasságtól függően, az alábbiak szerint:

1. szakasz (1-2-3. nap)

A program első 3 napjában a szervezetet megszabadítjuk a méreganyagoktól, lelkileg és fizikailag is átállunk, ráhangolódunk a fogyókúrára. Bár szigorúnak tűnik, hidd el, jól fog esni a szervezetednek ez a néhány napos salaktalanítás.

HOGYAN? A reggelit, ebédet, vacsorát (szükség szerint az uzsonnát is) helyettesítsd 1 adag Turbó Diéta® turmixitallal.

2. szakasz (4-17. nap)

A diéta könnyen betartható, nem igényel komoly életmódváltást, a plusz kilók mégis napról napra fogynak. Ebben a szakaszban a cél, hogy folyamatosan haladjunk a kitűzött álomsúly felé. A szervezeted feltöltődik vitaminokkal, de a legjobb, hogy mindeközben folyamatos zsírbontó állapotban van.

HOGYAN? A reggelit, vacsorát (szükség szerint az uzsonnát is) helyettesítsd 1 adag Turbó Diéta® turmixitallal. Ebédre 600 kcal értékű fehérjében gazdag,  és szénhidrátszegény ételt fogyassz.

3. szakasz (18-30. nap)

Tudtad, hogy a szervezeted egy fogyókúra után automatikusan elkezd visszaállni az eredeti, megszokott testsúlyra? Ezért szükség van egy stabilizáló időszakra, amikor az anyagcserédet és az elmédet hozzászoktatod az új testsúlyhoz, táplálkozási mennyiséghez, rendszerhez.

HOGYAN? A vacsorát (szükség szerint az uzsonnát is) helyettesítsd 1 adag Turbó Diéta® turmixitallal. Napi kalória beviteled ezen felül 1200-1500 kcal értékű, fehérjében gazdag, és szénhidrátszegény étel legyen.

Ezt a diétát háromszor ismételjük meg, hogy nyárra a legjobb formádba kerülj!
A turmixpor adagolásáról lentebb írunk, fontos, hogy azt is olvasd el!

Tanácsadás

A diéta előtt, alatt és utána is kérheted Tanácsadóink segítségét is! Az eredmény egyénenként változó, de minden támogatást magadunk, hogy kihozzuk a diétádból a maximumot!

INGYENES, EXTRA szolgáltatásunk: ha a webshopunkon keresztül rendelsz, lehetőséged lesz feliratkozni az ingyenes online tanácsadásunkra, melyben mintaétrenddel, hasznos tanácsokkal látunk el és a mindennapi motivációt is biztosítjuk a diétád alatt! Élj ezzel a lehetőséggel!

Mozgás és diéta

A diéta mozgás, intenzív sport nélkül is jól működik, hiszen a testsúlyodat 80%-ban a táplálkozásod határozza meg.
Ha eddig is mozogtál, akkor ezután is folytathatod, ez esetben az adagolás módosítására lesz szükség, amiről lentebb olvashatsz.
Ha azonban eddig nem mozogtál, akkor ne a diétával egy időben kezdj intenzív testmozgásba. Ha szeretnél ezen a téren is fejlődni, kezdd apró lépésekkel, pl. szállj le korábban a buszról, és tempós sétával folytasd az utad, vagy válaszd a lépcsőt lift helyett, stb. Ha segítségre van szükséged a testmozgás megtervezésében tanácsadóink ebben is segítenek!

Ezt is olvasd el, fontos!

Helyes adagolás

  • Tejjel készítve: 4 mérőkanál (35 g) turmixpor 300 ml 1,5% zsírszázalékos tejben elkeverve.  

  • 1 zsír% alatti növényi tejjel készítve: 5 mérőkanál (kb. 43g) / adag. Ezzel a kieső fehérjetartalmat pótolod, nem viszel be plusz kalóriát.

  • Egy doboz turmixporból tejjel 15, növényi tejjel 12 adag készíthető.

  • A mérőkanalat minden doboz tartalmazza.

Férfiaknak és 165 cm feletti nőknek a programok során az uzsonna fogyasztását is ajánljuk, 17 h körüli időpontban. 180 cm felett tízóraira alacsony cukortartalmú gyümölcs (pl. alma) fogyasztása javasolt 11 h körül.

Ha intenzíven sportolsz (min. 45-60 percet), akkor az edzés előtt és után igyál meg fél-fél adag vízzel készített Turbó Diéta® turmixot. Ha ennél intenzívebben sportolsz, kérj személyre szabott tanácsot.


Folyadékfogyasztás és étkezés

Ha a diéta alatt éhes vagy, akkor valószínűleg nem jól választottad meg az adagolást vagy a szervezetednek mások az igényei, ez esetben kérd tanácsadóink segítségét!

Folyadék  a turmixon felül: napi 0,5 liter zöldségleves leve egész napra elosztva. Az 1-2-3. napon csak a levet idd, a zöldséget ne fogyaszd el (lefagyasztható későbbre). Ha nem akarod megfőzni a zöldséglevest, helyettesítheted Turbó Diéta® Sav-Bázis Egyensúly tablettával. A napi összes folyadékbevitel turmixokkal együtt kb. 2,5 - 3 litert érje el.

Fontos! A méreganyagok intenzív felszabadulása miatt napi 2 kapszula Turbó Diéta® Antioxidáns szedése javasolt.

A rost a bélrendszer kéményseprője, segít eltávolítani a lerakódásokat és hozzásegít az optimális emésztéshez, ezért előnyös lehet a diétát kiegészíteni útifű maghéj fogyasztással. Naponta 1 evőkanálnyi maghéjat kell elkeverni 2 dl vízben és meginni. Nincs kellemetlen íze, viszont nagyon jót tesz az emésztésnek.

Receptkönyvünkben könnyen elkészíthető, kipróbált és finom ételeket gyűjtöttünk Neked össze, amelyeknek a család is örülni fog!

További hasznos tudnivalók

A diéta nem bonyolult, de a Gyakori kérdések elolvasását mindenképp javasoljuk Neked, mert hasznos válaszokat találsz benne.

A diéta alatt teljesen normális közérzetet kell tapasztalnod. A székrekedés, hasmenés, éhségérzet, fáradtság, gyengeség nem része ennek a diétának! Ha ilyet tapasztalsz, először olvasd el a Gyakori kérdéseket, vagy kérdezd tanácsadóinkat, készséggel segítenek Neked!

Vezess fogyinaplót - a sikerélmény kitartásra ösztönöz, megerősít, ha nehezebb napok jönnek! Iktass be napi programodba  30-60 perc könnyed testmozgást, pl. intenzív sétát.

FONTOS! Ha fogyni szeretnél, a koplalás nem jó ötlet! Ha örökösen éhségérzeted van, tartósan éhezel, szervezeted működése átalakul a kevesebb tápanyag-bevitel hatására, és a végén fogysz ugyan, de teljesen legyengülsz, és lelassul az anyagcseréd. Ha pedig megint elkezdesz enni, bekövetkezik a jojó-hatás, aminek következtében még több súlyt szedhetsz vissza magadra, mint amennyiről indultál. Ezt mindenképp el kell kerülnöd!

Ha kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!

BLOG BLOG Újévi fogyókúrák alapszabályai - 1.rész Újévi fogyókúrák alapszabályai - 1.rész

Sok ember van, aki elhatározza az év első napjaiban, hogy idén végre rendet tesz az életében, nem halogatja tovább a súlyproblémája megoldását. Ha Te is közéjük tartozol, most segítünk, hogy eredményesebb legyél!

#táplálkozás #életmód
Receptek Receptek Mentás ribizlileves Mentás ribizlileves

Könnyű, nyári, hűs frissítő, üde ízével igazán feldobja a diétát.

#ebéd #gluténmentes #cukorbetegeknek is #leves

Diétaválasztó

Találd meg a megfelelő Turbó Diéta csomagot!

Nemed:

kg

cm