BLOG

Kockahas rövid idő alatt? Nem lehetetlen!

Turbó Diéta

A cikk szerzõje:

Turbó Diéta

 

Bár a kiinduló állapottól függ leginkább, hogy mikorra lehet ténylegesen kockás hasad, ha igazán elszánt vagy és tényleg mindent megtennél azért, hogy mielőbb olyan kockáid legyenek, mint Jason Stathamnek, akkor az a jó hírünk, hogy igen, a kockahas rövid idő alatt is egy reális, elérhető álom. 

Alább olvasható tippjeink tényleges betartásával nem kell hosszú hónapokat várnod, hiszen olyan tanácsokat gyűjtöttünk össze, melyek abban adnak útmutatást, hogyan érhető el a kockahas rövid idő alatt. Több hónap helyett akár 12 hét alatt. Íme a mi tippjeink!

ÍGY KÉSZÜL A KOCKAHAS RÖVID IDŐ ALATT

Legkönnyebb helyzetben az van, aki már súlyfelesleggel nem rendelkezik vagy csak pár kiló plusz van. Ezektől kell ugyanis első sorban megszabadulni, szigorú diétával és testedzéssel, hogy aztán rátérhessünk még szigorúbban a testzsírszázalék csökkentésére. A kockahas titka ugyanis ebben rejlik. Kockahasunk ugyanis akkor lesz, ha a testzsírzsázalékunk, vagyis a BMI 18% alá kerül. Minél inkább alatta van, annál látványosabbak lesznek a kockák. Ha úgy érzed, neked még dolgoznod kell ezen, akkor nézd meg Sportos programunkat, amit direkt edzés melletti diétához alakítottunk ki.

Ha fontos az izmok védelme
  • Turbó DiétaA magas, 162-es biológiai értékű fehérjekomplex megvédi az izmaidat, így a fogyás zsírból történik. 
  • A turmix minden tápanyagot tartalmaz, így nem kell egy egész marék étrendkiegészítőt szedned.
  • Azokon a napokon, amikor aktívan sportolsz, iktass be egy plusz étkezést: edzés előtt és után igyál meg fél-fél adag vízzel készített turmixot.

Szigorú diéta

Kockahas esetében is, ahogy egy szimpla fogyókúránál is, a legnagyobb hangsúly azon van, hogy mit és mennyit eszel. A mozgás csak utána jön. Nagyon fontos, hogy a napi szükséges kalóriamennyiségnél többet ne fogyassz, többször egyél, napi 5-6-szor és csak kis adagokat. Semmiképp ne edd magad túl, még salátából, csirkéből és rizsből se, mert tudod, hol fog először meglátszani? Hát persze, hogy a hasadon.

Érdemes egy szakember segítségét kérni (például a Turbó Diéta Tanácsadókét) egy megfelelő, hatékony és személyre szabott étrend összeállításához, ugyanis tényleg a helyes étkezés a kulcsa mindennek.

Turbó Diéta

Semmi csalás

Ha tényleg a kockahas az álmod, ráadásul extrán rövid idő alatt, akkor egy valamit nem csinálhatsz most: nem csalhatsz. Soha. Picit sem. Nagyon nehéz elérni a kockahasat, és csak úgy sikerülhet, ha kitartó és következetes vagy és egyetlen egyszer sem bűnözöl. 

Kemény, rendszeres edzések, nagy súlyokkal

Bár ahogy írtuk, az edzések csak másodlagosak az étkezéshez képest, nyilván így is nagy hangsúly van rajtuk. Készülj fel, hogy nagyon kemény edzések várnak rád, amelyek alatt nagy súlyokkal kell dolgoznod. Ez azért fontos, mert a magas intenzitású edzések stimulálják a zsírbontó hormonok képződését, amelyek abban segítenek, hogy az edzés után is hatékony legyen az energiafelhasználás, ezáltal a zsírégetés. Egy igazán intenzív edzés után még akár 72 órán keresztül több zsírt égethetünk el, mint egy lightosabb edzés után. Itt pedig azt is összegyűjtöttük, hogy edzés előtt és után mit érdemes fogyasztani.

Turbó Diéta

Helyesen végzett gyakorlatok

Hiába a sok edzés, a nagy súlyok és esetlegesen még a nagy ismétlésszám is. Ha rosszul végzed a gyakorlatokat, nem lesz eredménye. Ráadásul a sérülés gyanúja is fennállhat. Így hát itt is javasoljuk, hogy ha végig nem is, de legalább a kezdetekben kérd személyi edző segítségét, aki segít megmutatni, hogy kell helyesen végezni a gyakorlatokat. 

Felülés helyett lábemelés

Ha kockahasról van szó, rögtön mindenki ész nélkül elkezdi csinálni a felüléseket és a has préseket. Természetesen ezek is jók és kellenek is, viszont egy, a San Diegó-i Egyetemen végzett kutatás bebizonyította, hogy a lábemelés függeszkedve például 120%-kal jobban stimulálja a hasizmokat, mint a felülés. És majdnem ilyen jó még a guggolás és a felhúzás is. Azért persze a felülést se felejtsük el, minél több változatát végezzük el ezek mellett.

Alvás és stressz

Ha stresszesek vagyunk és/vagy nem alszunk eleget, nehezebben fog menni az edzés és a diétát sem fogjuk szívesen betartani. Ahogy viszont a fentiebbekben taglaltuk, a kockahas esetében ez a kettő kiemelten fontos, pláne, ha ráadásul rövid idő alatt akarjuk elérni. Úgyhogy kerüljük az idegeskedést, feküdjünk le időben és próbáljunk naponta 8 órát mindenképp aludni.

 

Ezek is érdekelhetnek: