/public/cache/6/c/0/a/7/6c0a75c6b49e9c32060bdf5d076ea2c4f46cc6ad.jpg

Fizetés és szállítás

Változás a személyes átvételben

A kialakult járványügyi helyzet miatt a személyes átvételi lehetőség bizonytalan ideig szünetel!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Belföldi szállítás, fizetési módok

A megrendelt termékek fizetése történhet rendeléskor online bankkártyás vásárlással, átutalással, vagy a csomag átvételekor utánvétellel (bankkártyával vagy készpénzzel). Utánvét esetén a rendelés összegét Ön a csomagot átadó szállítónak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áru értékét és a szállítási költséget. Személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Áraink magyar forintban értendők és az Áfá-t tartalmazzák.

 Szállítási díjak

 Személyes átvétel 
 (1139 Bp, Váci út 91.)

 Magyar Posta
 csomagpont

 Magyar Posta 
 Házhozszállítás 
 (*2-3 munkanap)

 GLS csomagpont 

 GLS Házhozszállítás 
 (*2-3 munkanap)

30 000 Ft 
alatt

 ÁTMENETILEG 
 SZÜNETEL

 1020 Ft

1290 Ft

 1440 Ft

 1690 Ft

30 000 Ft 
felett

  ÁTMENETILEG 
 SZÜNETEL

 INGYENES

 INGYENES

 INGYENES

 INGYENES

Szállítási módok:

Házhoz szállítás:

A megrendelt termékeket belföldön az

  • MPL (Magyar Posta Logisztika), vagy 
  • GLS szállítja ki.

MPL kiszállítás esetén:

A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól a MPL SMS-ben vagy e-mailben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. Amennyiben szállítással kapcsolatban kérdése lenne, az alábbi telefonszámon érdeklődhet: 06-1-767-8282 (hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00). A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik, az első kézbesítésre a legtöbb esetben már a csomag feladását követő napon sor kerül. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, sikertelenség esetén a csomag a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontos Postán marad, és 10 napig vehető át.

GLS kiszállítás esetén:

A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól a GLS e-mailben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. Amennyiben szállítással kapcsolatban kérdése lenne, az alábbi telefonszámon érdeklődhet: Telefon: +36 1 802 0265,  Mobil: +36 20 890-0660 (hétfőtől péntekig 7.00 - 20.00). A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik, az első kézbesítésre a legtöbb esetben már a csomag feladását követő napon sor kerül. 

Bármelyik kiszállítást választja, a kézbesítő számára fontos információkat (a címre vonatkozó pontosítást, a szállítás idejére és módjára vonatkozó kéréseket) kérjük, tüntesse fel a megjegyzés mezőben, ezeket mi továbbadjuk a Postának, vagy a GLS-nek, azonban azok teljesítéséért nem tudunk felelősséget vállalni.

Csomagot nem csak a címzett, hanem az adott címen tartózkodó bármely személy meghatalmazás nélkül átveheti. Amennyiben szállítási címként munkahelyet jelöl meg, úgy kérjük gondoskodjon arról, hogy a megadott címen a várható kézbesítés időtartamában legyen olyan személy, aki tud a csomag érkezéséről, és azt a megrendelő egyeztetésével átveszi.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

PostaPont hálózat, MOL - Coop PostaPont és csomagautomaták

A PostaPont hálózattal egy új, kényelmes csomagátvételi módot vehet igénybe, ami országszerte 2600 Postán, 270 Coop üzletben és 125 MOL benzinkúton hozzáférhető. A PostaPont hálózatba a csomagok kézbesítése 1-2 nap, amelyről a MPL sms-ben vagy e-mail-en pontosan tájékoztat. A csomag az adott intézmény/üzlet nyitva tartása szerint vehető át az oda érkezéstől számított 10 napig. A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet, a Postákon szintén lehetőség van bankkártyás fizetésre.

A Csomagautomatába rendelt küldemény szintén a nap 24 órájában átvehető, az oda érkezéstől számított 2 napon belül. Ezután a csomag átkerül a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontra, ahol további 10 napig átvehető. Az automatából történő csomagfelvétel néhány gombnyomással, egyszerűen, várakozás nélkül történik, ám ebben az esetben csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!

Kérjük a csomagot átvételkor vizsgálja meg, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Külföldi szállítás az EU-n belül

Megrendelését külföldi címre is kérheti, ilyen esetben azonban csak online kártyás fizetés lehetséges. Csomagját a termékek vételárának beérkezése napján adjuk át a futárszolgálatnak. Csomagolási költséget ebben az esetben sem számolunk fel, viszont a szállítási költség a megrendelőt terheli. A pontos szállítási határidőket és díjakat országokra lebontva az alábbi táblázat mutatja:

 

Zóna Ország Szállítási ktg HUF Tranzit idő (nap)
1. zóna  Ausztria 2 009 2

3. zóna

Belgium

3 900

4-5

4. zóna

Bulgária

5 190

4

3. zóna

Csehország

3 000

3-4

4. zóna

Dánia

5 190

5

5. zóna

Észtország

7 300

5-6

6. zóna

Finnország

8 190

5-6

4. zóna

Franciaország

7 300

5

6. zóna

Görögország

7 300

4

3. zóna

Hollandia

3 490

4-5

5. zóna

Horvátország

3 000

5-6

7. zóna

Írország

6 000

6

4. zóna

Lengyelország

3 300

2

5. zóna

Lettország

7 300

7

5. zóna

Litvánia

7 300

5-6

3. zóna

Luxemburg

3 490

4-5

2. zóna

Németország

2 520

2

3. zóna

Olaszország

5 200

4-5

6. zóna

Portugália

7 300

5-6

3. zóna

Románia

2500

2

5. zóna

Spanyolország

7 300

5-6

5. zóna

Svédország

7 300

5-6

1. zóna

Szlovákia

1 900

1

4. zóna

Szlovénia

5 190

4 

A szállítási idők tájékoztató jellegűek.
* jelölés alá eső ország esetében a szállítási idő a vámkezelési idővel bővülhet.
** Görögország esetében Kréta szigetére 3, 6 €, a többi szigetre 11 € felárat számítunk fel.

A szállítási költségek max. 3kg-os súllyal lettek kalkulálva, ami nagyjából egy 2 hetes kúra tartalma, ettől nagyobb csomagra egyedi árajánlatot adunk.

A megrendelt termékeket Ausztriába, Lengyelországba, Romániába, Németországba és Szlovákiába a GLS Futárszolgálat szállítja, míg a többi országba a DPD Futárszolgálat viszi házhoz. A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan kérdése van, kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak: info@idealbody.hu.

Csomagot az adott címen tartózkodó bármely személy meghatalmazás nélkül átveheti. Amennyiben szállítási címként munkahelyet jelöl meg, úgy kérjük gondoskodjon arról, hogy a megadott címen a várható kézbesítés időtartamában legyen olyan személy, aki tud a csomag érkezéséről, és azt a megrendelő egyeztetésével átveszi.

A csomagok kézbesítésével kapcsolatban a megrendeléstől számított 1 hónapon belül áll módunkban reklamációt elfogadni.

Euro-ban való fizetés esetén a Magyar Nemzeti Bank hivatalos euro devizaárfolyamát vesszük figyelembe. (www.mnb.hu) Banki átutalásnál kérjük, jelölje be, hogy az utalással kapcsolatos összes költséget és jutalékot a megbízó viseli, tehát a bankszámlánkra az előre egyeztetett összeg (termék ára + szállítási költség) kerül. A beérkezett rendelések után kollégáink felveszik a Megrendelővel a kapcsolatot a számlázással és a szállítási részletekkel kapcsolatban.

Külföldi szállítás az EU-s országok szigeteire, EU-n kívüli országokba 

Málta, Ciprus, Törökország esetében a csomagokat a GLS partnerhálózatán keresztül repülővel továbbítja, így ezekre egyedi díjszabás vonatkozik.

Vám díj esetében: vámkezelési idő (min. +2 munkanap), +9.550 Ft export vámkezelési díj, DDP paritás esetén az export vámkezelési díjon felül a célországban történő vámkezelés díj is fizetendő + szállítási költség. 

Bruttó szállítási költségek (csak példák, a pontos árajánlatot kérje e-mailben munkatársunktól): 
Málta: 36 338 Ft  
Egyesült királyság: 12 000 Ft

Lemondási feltételek

A megrendeléseket munkanapokon 10.00-ig vesszük fel, és adjuk át a futárszolgálatnak, online átutalással történő fizetés esetén a megrendelt terméket az összeg beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak. (A 10.00 után beérkező megrendelések a következő nap - amennyiben az munkanap - kerülnek feldolgozásra). A megrendeléseket módosítani, vagy lemondani írásban (e-mailen: info@idealbody.hu, SMS-ben: 06-70-943-3708  06-70-943-3708, vagy faxon: 06-1-451-0295) 11.00 óráig van mód. Amennyiben a lemondás ez időpont után történik meg, és a csomag már feladásra került, úgy 1.800 Ft-os szállítási költség terheli a Megrendelőt.

A külföldi kézbesítésítésű csomagokat feladási időpontja országtól függően változó, ezért erről mindig külön tájékoztatjuk a megrendelőt.

További információkat a panaszkezelésről és az elállási jogról az Általános Szerződlési Feltételeink menüpontban olvashatsz, amit ezen a linken érhetsz el. 

Akciók és tippek a postafiókodban

Rendeld meg online!
Rendeld meg online! webshop
Vagy keresd a drogériákban, szupermarketekben, patikákban és gyógynövényboltokban!