Ingyenes szállítás 30 000 Ft felett

BLOG

Fogyókúrás tippek férfiaknak

Turbó Diéta

A cikk szerzõje:

Turbó Diéta

 

Bár sokan azt gondolják, hogy a férfiak nem foglalkoznak annyit és úgy a külsejükkel, a plusz kilóikkal, mint a nők, valójában ez nem így van. Csak esetleg nem beszélnek annyit róla. Éppen ezért jöjjenek a legjobb fogyókúrás tippek férfiaknak, kifejezetten.

Az erősebbik nem esetében is vannak olyan alapvető szabályok, amiket be kell tartani, mert különben sikertelen lesz a fogyókúra, illetve olyan hibákba eshetünk, amelyek megbosszulják önmagukat. Lássunk egy-két tényleg hatékony fogyókúrás tippet, amelyeket mindenképp érdemes betartani.

1.    Igyál több vizet. A rendszeres vízivással azt az üzenetet közvetíted az agyadba, hogy el vagy telítődve, így az éhségérzeted is csökken.

2.    Többször, kevesebbet. Az eddiginél étkezz inkább többször, mint kevesebbszer, viszont kisebb adagokat. Étkezést pedig ne hagyj ki, hosszútávon egyáltalán nem tartható megoldás. Ha nem tudod, hogy alakítsd ki az étkezéseidet, nézd meg diétás módszereinket.

3.    Ne menj bevásárolni éhesen. Üres gyomorral több mindent megkíván és az esetek többségében meg is vesz az ember, amit aztán otthon sajnos el is pusztít.

4.    Ne akarj sokat. Az első héten már legalább 5 kilót szeretnél fogyni? Csak türelem! Hagyj a testednek időt, hogy szép fokozatosan veszítsen a súlyából. Amúgy is a heti 1-1,5 kiló az egészséges, annál több nem ajánlott.

5.    Napi 20 percet mozogj. Nem kell tíz kilométereket futni, és nem kell 2 órákat edzeni 100 kilós súlyokkal a konditeremben. Helyette inkább tarts mini, 20 perces edzéseket, de minden nap. A fehérjebevitel ilyenkor még fontosabb, az edzés melletti diétázásról itt olvashatsz bővebben. 

6.    Ne hagyd ki a reggelit. Ha ugyanis éhesen mész el otthonról, akkor egésznap azon jár majd az eszed, hogy ezt valamikor be kellene pótolni. És be is fogod. Lehet, hogy duplán. 

7.    Fehér helyett barnát. Kerüld a fehér kenyeret, válts inkább barnára, teljes kiőrlésűre.

8.    Kávét cukor nélkül. Kerüld a tasakos, instant megoldásokat, mert azok többsége is tele van cukorral és egyéb adalékanyagokkal.

9.    Igyál zöld teát. Tudtad, hogy amennyiben zöld teát iszol, akkor akár 40%-kal hatékonyabbá teheted a zsírégetést? Pedig így van!